2012. március 16., péntek

NEKEM 21 / MÁRCIUS 21.


NEKEM 21- POLAROID KÉPEIM ...húsz évvel ezelőtt kapott el a polaroid varázsa, és ahogy jött, úgy el is tűnt életemből.
Néhány képet publikáltam belőle a Fotóművészet hasábjain...
Dobozba zártam lelkem egy szeletét e képeken keresztül, nehezen feldolgozható történéseket. Talán ezért (is), ritkán veszem elő őket... És ma azt mondom, szerencsés az az ember akit elkap a kép-alkotás szenvedélye, mely felold kimondhatatlant, átértékel, kitölti a hiányt, emléket őriz, bevon másokat, utat mutat...másikat, mint amihez néha görcsösen ragaszkodunk...
Polaroid 600 - rögtön kép a türelmetlen embernek...
MEKKORA VARÁZS!
Csatlakozva az Esztergomi Biennáléhoz...


Figyelem időpontváltozás!

BARICZ KATI KÉP-es DÉLUTÁNJA a Mai Manó Ház Napfényműtermében márciusban, 21-én, kivételesen (!) 16 órától 18 óráig lesz!